Ipad 2 nu e pe gustul meu ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

4 martie 2011

Ipad 2 nu e pe gustul meu

Am urmarit cu sufletul la gura lansarea lui Ipad 2.
Ma asteptam sa fie mult mai 'cool'.
Puntin din ce am prezis in postul asta s-a adeverit !

Ce ma nemultumeste este ca:
- are acelas display si rezolutie
- nu are slot de card ( mi se pare aiurea, cand fac travel sa am si adaptorul de camera si cablul camerei, macar de facea adaprorul in care sa bagi card ... dar tot aiurea era si asa)
- nu ma deranjau dimenisunile si greutatea asa tare, nu consider reducerea grosimii cu 33% ceva spectaculos.
Preferam sa aiba aceleasi dimensiuni si baterie mai mare
- pentru uzul care il luam eu nu ma avantajaza nici rapiditatea, ca doar nu il dau la sport !
- din cate am inteles o sa vina blocat ca Iphone 4 pe operatori si iar incepe povestea cu neverloked, software unlocked si tot asa ... numai probleme
Credeam ca sistemul 4.3 vine complet schimbat, nu doar cu cateva aplicatii in plus care costa si ele la randul lor!

Imi place insa smartcoverul!



Vazand toate acestea mi-am cumaprat Iphone 4 :)

---

2 comentarii:

Anonim spunea...

esti terminat, prietene :)
nu-mi vine sa cred ca tu iti pierzi timpul "postand" ca si blogger, iar altii si-l pierd citindu-ti textele semi-retardate :))

PS: sper ca imi vei sterge comentariul, ar fi pacat sa-ti patezi "blogul" cu asa ceva :)))))

Stefan Vladu spunea...

Nu stiu daca suntem prieteni :) dar cel mai probabil terminat esti si tu!
Eu imi pierd timpul pentru ca il am!
Cei care il pierd citind e problema lor , nu stiu dc esti tu in masura sa ii judeci!
L-am publicat, desi nu ai avut curajul sa te autentifici!
Distractie!