Ipad 2 ... se prezinta 'de martisor' ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

2 martie 2011

Ipad 2 ... se prezinta 'de martisor'

Desi la inceput cand s-a lansat Ipad, am fost sceptic si am crezut ca nu o sa aiba nici un success, a venit ziua de azi in care m-am inselat.
Recent m-am uitat pe okazii sa-mi cumpar un Ipad.
Poate ca nu are sens, atunci cand ai MacBook Air, dar principalul motiv pentru care l-as lua e ca este mai ieftin ca un Iphone 4!
Imi doresc de ziua mea un Iphone 4, dar cand vad ca e la acelas pret, sau poate mai scump ca un Ipad ... ma gandesc si eu ca americanul 'Bigger is Better'! Mai ales ca nu am o explicatie logica de ce as cumpara Iphone!

Bine inteles ca acum pretul la Ipad 1 o sa cada brusc, ceea ce il face si mai ieftin ca Iphone 4.
Insa nu are rost sa mai iei varianta 1 cand astazi  Apple o prezinta pe 2 :)

Asa ca astazi pe seara, cred ca ora 20 va incepe prezentarea!

Se vehiculeaza ca o sa aiba:

  • rezolutie mai mare
  • slot sd sau microsd
  • noul sistem Ios 4.3
  • camera fata, spate (desi e cam aiurea sa filmezi pe strada cu un Ipad )
  • ipad 2 o sa vina in 2 culori
Totul insa va fi clar maine !


Sa vedem!

---

Niciun comentariu: