Google Notebook - stopping development ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

13 august 2009

Google Notebook - stopping development

Salutare ....
Uite ca a venit si randul lui Google sa urmeze pe Yahoo si sa inceapa sa inchida servicii.
Nu este prima data cand inchid si ei servicii dar va spun care e treaba:

Folosesc de mult timp Google Notebook. Am notitele pe categorii, sincronizate cu ipodul si in Firefox aveam o extensie care imi afisa documentele in dreapta jos .
Odata cu instalarea versiunii 3.5 a Firefox am fost anuntat ca adonul de Google Notebook nu functioneaza. Nu a fost nimic important la momentul respectiv. Astazi insa cand am incercat sa caut un 'adon' pentru noua versiune am constat cu surprindere ca Google nu mai ofera suport si imbunatatire pentru Notebook.
Noroc ca cei care au avut acount pot folosi in continuare ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

Dar, noi useri nu mai pot accesa serviciul si acesta nu va mai fi imbunatatit.

Mult mai bine ca la Yahoo, dar, probabil asa a inceput si la ei !


link catre google notebook blog

Niciun comentariu: