Apple App Store vs crack-uri ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

9 august 2009

Apple App Store vs crack-uri

Plictisindu-ma in camera de hotel aici in Nigeria si jucandu-ma cu gadgetul meu Ipod Touch 2g am zis sa sustin economia romaneasca si cea mondiala si mi-am cumparat si eu pentru prima data 2 aplicatii din App Store. Nu am crezut ca o sa fac asta niciodata si nu imi imaginam cine ar cumpara aplicatii de acolo cand toate sunt piratate pe net ! Pretul foarte mic insa, de doar 79 eurocenti/ aplicatie m-a facut sa nu mai caut cracuri si sa "sustin fenomenul" (cum spune un bun prieten de-al meu-Costelino Super Sport).

Mi-am luat o aplicatie Smart Maps - Bucuresti (cu care pot cauta strazi si diverse obiective in Bucuresti, fara o conexiune la internet) si un dictionar roman englez si invers care la fel nu necesita conexiune la internet !

Procesul a fost rapid si simplu !
Noi sa fim sanatosi .... ca ei s-au imbogatit deja !

In rest stau cu frica sa nu mai lanseze astia de la Apple un update sa imi dea peste cap Tr-Ipod-ul!

Niciun comentariu: