Bine Tanti !!!! - Madonna ! ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

27 august 2009

Bine Tanti !!!! - Madonna !

Uite ca am fost si la concertul Madonnei !
Probabil multa lume din tara asta o asteptau ca pe sfintele moaste. Eu (rokeru) am mers mai mult pentru o plimbare in parc si pe strazile fara masini ale capitalei!
Nu prea pot sa ma pronunt. N-am avut bilet (am luat acolo la okazie) si am stat destul de departe de scena.

Daca ar fi sa o ducem pe Madonna la "Dansezi pentru tine" sigur ar castiga, nu stiu insa cum s-ar descurca la "Megastar". Probabil "Desktop" si "Doamna" ar elimina-o rapid !

In rest show comercial american, dans DJ , foarte mult electro dance (si piesele vechi eau cantate in maniera disco).

Bine inteles ca la orice concert mare (nu dau nume dar la Rolin Stones a fost la fel) organizarea este sub orice critica.
Dorinta mea era sa beau o bere, dar m-am simtit ca la Stefan Banica ! Unde era bere nu erau pahare iar cand au venit paharele nu mai avea bere !
Locatia era cu copaci de parca veneai la gradina botanica nu la concert.

Este exagerata partea cu praful si sunetul. In opinia mea s-a auzit OK . Iar praful e in oras. Ar trebui sa te deranjeze totimpul, nu numai la concert. Mie mi s-a parut ok, daca compari cu vremurile apuse in care erai fericit daca veneai cu sapca si geaca inapoi acasa!

in rest ce sa zic !

BINE TANTIIiiiii BAGA !
Bravo ei . Trebuie sa vedem partile bune. Ca de cele rele sunt satul !

Iar ca sa inchei cu o predica antirasista:
Tigananii tot Tigani ! Important e sa fim Oameni!
Probabil ca diva trebuia sa se intereseze inainte despre tara noastra si sa spuna poanta cu discriminarea la Roma ... ca acolo au mai multe problme de gen!

Niciun comentariu: