In PLM nu vezi nimic ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

16 iulie 2009

In PLM nu vezi nimic

ALBUME e o noua eticheta a blogului meu in care incep sa comentez albumele pe care le ascult pe Ipod-ul meu atunci cand calatoresc!
Dupa "Cantece de Tolaneala si Depravare" am ascultat cu mare interes albumul nou Puya "Romanisme -I-"! Nu m-a miscat deloc! In pula mea nu am vazut nimic, ca sa il reproduc putin pe artist! Sus pe bar, gangbang, blonde, buzunar, pahar, tatele sar, cam astea sunt rimele noi, ca doar ce pula mea !?! Totu e legal!

"Micutul Escobar"(Puya) se simte prea puternic, nici nu cred ca a gustat "coca" vreodata ca sa ne zica, dar, probabil "imaginatia ii atinge cote alarmante"! Binenteles penibil mi se pare Cedri2k , care la fel ca in "Tolaneala" face pe duru la "Puya la gratar"!


Sper totusi sa lase treningu deoparte si partea -II-a a albumului sa fie la 4 ace!
Sa aiba grija la balans si sa ne dea altfel de bit!
Bine ar fi sa fiu un peste ... (defapt chiar sunt, nascut in martie).

Ca un rezumat asa albumul este dedicat fetelor usoare din show biz si minorelor carora le place sexul! Personal mai multa politica pentru ca asta lasa de dorit!
Sunt de acord cu moartea comunistilor!

Noi sa fim sanatosi !
Traiasca ROCK-ul !

Niciun comentariu: