Zob - Zulu Oscar Bravo ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

31 iulie 2009

Zob - Zulu Oscar Bravo

Am ascultat in mare viteza albumul ZoB (la insistentele prietenului meu Beavis).
Le fel ca si in cronica trecuta am asteptat cu mare interes revenirea formatiei mele preferate, care bineinteles ca m-a dezamagit.
Albumul se poate despartii rapid in 2 ape.
Romaneste si Englezeste.
Daca melodiile romanesti fac toti banii, cele englezesti sunt din punctul meu de vedere de cea mai slaba calitate. Nici nu am putut sa le ascult pana la capat o mare parte dintre ele. Nici nu dau nume ,dar, Slow Song 12 .... e mai lenta ca "Pintre Nori" !:P .

Partea romaneasca contine doar 5 piese, dintre care 3 sunt destul de faine. Desi sunt dur si periculos mi se pare destul de exagerata piesa cu Jandarmeria. Probabil Vlase,(solistul) a avut probleme cu ei in copilaria lui zbuciumata, dar nu se stie cine a luat pulanele in gura !

Ce sa mai zic !
Lansez 2 vorbe la cronicile mele : "Merita copiat" (pentru albumele mai slabe) si "Merita cumparat" pentru albumele faine!

decizia :
Merita copiat.


Niciun comentariu: