East European Motor Show ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

14 iulie 2009

East European Motor Show

Am fost la Predeal la intalnirea moto.
Mi-am dorit de cand am vazut afisul (prin ianuarie) sa merg si iaca am reusit :)
Am mers cu moto, iar John a venit vineri seara cu masina si bagajul.

Toate au fost bune si frumoase: bere, vin , motociclete, concerte, concursuri si PLOAIE ... multa ploaie.

Cap de afis au fost Cargo si Trooper, in rest toata ziua de vineri au fost trupe gen Nightwish si chiar si sambata la fel. Spre rusinea mea, am rezistat doar pana la concertul Trooper, pe Cargo i-am ascultat linistit din cort!

A plouat de am devenit englez ! Nu ma mai deranjaza nici un strop!
Multumesc cortului ca nu a luat apa !

Pozele aici !







Niciun comentariu: