Fan Megadeth ... vreau bilet ! ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

12 ianuarie 2009

Fan Megadeth ... vreau bilet !

Am gasit din intamplare pozele de la concertul Megadeth din iunie 2005 !
Atunci ma credeam foarte tare si intram la orice concert fara sa platesc ... la concurenta cu prietenul nostru comun "Micutzu"!
Atunci, satul fiind sa intreb pe toata lumea (ca bisnitarii) daca au un bilet in plus am scris un afis!





Cert este ca am avut mare succes cu afisul si imediat m-a acostat un om sa-mi dea bilet. Dar spre surprinderea mea biletul lui era o invitatie speciala, cu care obtineai o bratara de alta culoare si puteai intra dupa gard !

In rest concertul a fost lux! Au mai fost Rossi din Carpati , Costelino, Anarhie si cred ca si Beavis !

Iar in continuare va propun sa vizionati galeria de poze de la concerte de pe myspace !
http://www.myspace.com/svladu

-

Niciun comentariu: