Pace si securitate ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

16 ianuarie 2009

Pace si securitate

Cateodata ma simt si eu bine "la noi in Romania" (unde cineva spunea ca s-a inventat prostia)!
Dau un exemplu, nu generalizez :
Aseara ma aflam in magazinul suedez Ikea, unde noi cei din zona nordica a orasului (si nu numai) mergem sa mancam in prim plan si sa achizitionam cate ceva in plan secund!
Tot testand niste birouri si scaune mi-am uitat caciula pe un obiect de mobilier! Si dai si cauta, asta e bun , asta e scump .... peste vr-o ora dupa ce am cumparat cate ceva mi-am dat seama ca nu mai am caciula!
Drama ... era tocmai caciula cu emblema "13" luata cu mari sacrificii din Austria !
Imi caut in minte unde am lasat-o si am decis sa ma duc dupa ea, in speranta ca cineva a gasit-o si a dat-o la un angajat de prin raion! Spre surprinderea mea caciula era chiar unde am uitat-o, nimeni nu a atins-o.
Mi-a venit in minte cum acum cativa zeci de ani se spuneau povesti despre cum isi lasa englezii la Londra umbrela pe strada si o gasesc si peste o saptamana. Lucru care la noi in perioada respectiva era greu de imaginat! Iata ca incet incet ii ajungem si noi la civilizatie ... daca ei ar sta pe loc!
Acuma, na ... pot spune ca am avut noroc! Sau poate aici in magazin vine numai lume buna, lucru explicat si prin faptul ca la iesire dupa casa bodyguardul nu iti stampileaza bonul ... ca la Brico , Metro si alte mari retele de retail! N-am inteles niciodata de ce verifica ala bonul :) dar cine stie ! Probabil trebuie sa manance si ei ceva !



Cert este ca la noi in tara este foarte mare pace si securitate pe toate mijloacele de transport (salupa, scooter, autobuz)! Poti merge linistit pe strada, la concerte nu mai e pogo performant cum era pe vremuri, la muzeu nu te cauta de arme(ca la Milano si Vatican), lumea nu se uita in sus dupa avioane (ca la NewYork) si tot asa !

Plimbati-va !
PS : sustin taxa auto triplata ca sa fie mai putine masini pe strada si sa nu devenim cimitirul auto al Europei !
Sustin si proiectul sa nu poti lucra daca esti bosorog pensionar !

Niciun comentariu: