Articol rar, scris de Catalin Pavel in revista ! ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

10 ianuarie 2009

Articol rar, scris de Catalin Pavel in revista !




A fost un concert Rock toata noaptea !
Pe atunci Catalin (Beavis) isi incepea cariera de jurnalist, proaspat absolvent de facultate probabil ... nu stiu sigur daca nu era inca student !
Concertul a fost fain !
Chiar am facut poza cu solistul (o gasiti pe http://vede-te.vladu.net)!

Lume nu prea a fost, lucru ce a fost benefic pentru noi ca am stat totimpul "la gard" si am putut urmari concertul linistiti !

O prietena a lui Catalin nu a putut veni la concert si i-a dat biletul lui dar cu promisiunea ca scrie un reportaj despre concert !

In stanga este chiar articolul scris de el, gasit de mine intr-un sertar acuma la renovarea generala !

Tare ?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce vremuri, dom'le...Inca mai eram student. Pare-mi-se ca asta a fost primul meu material aparut in presa. Concertul in sine a fost un fiasco pentru organizatori.Maximum 500 de platitori de bilet. Nu mai fusese Polivalenta asa de goala de multa vreme. Cred ca de la concertul Los Umbrellos:))Tre' sa recunosti ca vedetele serii nu au fost Clawfinger (cum poate multi se asteptau), ci Subscribe, o gasca de unguri zglobii si cu chef maximum de rock.:)