Stefan Banica, Concert de Craciun ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

20 decembrie 2008

Stefan Banica, Concert de Craciun

Am fost si la Stefan Banica la concert ! Era foarte necesara prezenta mea deoarece ca melodie de deschidere a nuntii am folosit chiar una din repertoriul marelui artist !
A fost extraordinar ! Poate ca cel mai reusit show romanesc al anului !
A avut o scena extraordinara cu etaj, dansatori, cor, orchestra !
3 ecrane, lumini, si un ecran pe care apareau fundaluri colorate !

Spectacolul a avut de toate :
- rock, rock and roll, gospel, blues, folk
- invitati surpiza (nu zic acuma, dar, Dan Bitman)
- instrumentisti
- seara unplugged
- omagiu pentru Anca Parghel
- bombe fumigene
- dansatoare sexy
- baba dansatoare :)
- confeti
- si nu in ultimul rand... mult public

Am ramas profund impresionat si cred ca dupa Metallica (concert la care nu am fost) este showul anului !
Pot sa zic ca ii da clasa cand vrea el lui Lenny Kravitz si cine o mai fi fost paici, David Bisbal si Craciunul Vienez, concerte care sunt in calendarul meu aici in dreapta !

Pot spune ca si tehnic a fost impecabil, nu am auzit o microfonie sau vreo problema si schimba Banica chitarile pe banda ... cred ca daca ar fi fost Nicu Covaci la acest concert isi baga unghia in gat ca la altii se poate!

O singura problema am intampinat ! Faptul ca nu am putut sa imi cumpar si eu o bere! Cred ca e primul concert Rock unde nu se vinde bere ! Doar sucuri naturale, gasoase si ceaiuri ! Ba mai mult in holul salii era si targ special de Craciun, lucru care a facut o buluceala ca la un concert rock real !

Biletul la concert a fost personalizat (lucru rar acum in plina criza economica) :

Diverse imagini facute cu telefonu' mobil, imagini care concureaza foarte bine cu cele facute de Beavis :
















O filmare mai performanta gasiti aici in articolul lui Beavis !

Niciun comentariu: