Bancprost ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

23 decembrie 2008

Bancprost

Acum cateva minute am fost si eu victima unui atac de phishing care viza furtul de informatii confindentiale de la utilizatorii Bancpost !

Mesajul suna cam asa :
"Incepand cu data de 1 Ianuarie 2009 serviciul Bancpost Fastbanking va fi obligatoriu si pentru toti clientii care poseda cardul MaestroBancpost Millenium.
Click aici pentru incepe procesul de inregistrare la serviciul Bancpost Fastbanking
"



Tin minte odata ca aveam un card Visa Electron Ultra si nu l-am mai reinoit de ani de zile. Cand m-am dus la banca ca simplu client sa aplic pentru un card Millenium sa fac bisnis pe net m-au depistat ca am de plata cativa lei datorita comisionului lunar care s-a introdus de cateva luni! Eu le-am zis ca nu am reinoit cardul, fapt ce trebuia sa duca la desfintarea contului , mai ales ca era un cont de debit !
Dar sa vezi ca la Bancpost contul de debit a trecut pe minus :) lucru rar intalnit in sistemul bancar!

Am platit eu cativa lei acolo si am plecat cu speranta ca imi vor inchide contul, si bine inteles am anulat si aplicarea la cardul Millenium, fiind profund enervat !
Dupa 2-3 zile ma suna o doamna de la banca ca sa imi spuna ca ei nu au avut timp sa proceseze datele si s-au mai adaugat 3 lei la comision si nu pot sa inchida contul si trebuie sa trec sa mai platesc 3 lei ! M-am enervat si mai tare si imediat am facut o reclamatie la protectia consumatorului.
Dupa un timp primesc o scrisoare recomandata ca problema mea a fost fowardata la BNR.
Dupa un alt timp primesc si de la BNR scrisoare ca au facut verificari si Bancpost le-a raportat ca eu nu am depus nici o cerere de inchidere de cont si ca contul de debit a ramas tot de debit.

Bun. Ma duc ca bosorogii cu hartiile la banca sa ma iau de ei ! Dar surpiza ! Nu mai gaseau nici urma de Stefan Vladu, si nu au inteles ce s-a intamplat , bla, bla , semn ce duce la faptul ca atunci cand au primit reclamatie de la BNR au pus ei mana de la mana si au strans 3 lei si au inchis contul !

Oricum am mai invins odata sitemul !
O sa va explic in viitor cum m-am luptat eroic si cu Cosmote pentru 40 de eurocenti !

Niciun comentariu: