Portabilizarea numarului de telefon ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

20 octombrie 2008

Portabilizarea numarului de telefon

In sfarsit maine (21 octombrie) e ziua cea mare !
Putem sa ne mutam de la o retea la alta de telefonie fara sa ne schimbam numarul. De mult am asteptat acest lucru!

Mie personal imi place aceasta treaba , doarece m-am obisnuit cu numarul meu. Si la birou toata lumea era impotriva cu schimbarea numarului deoarece pierdeau afacerea. Asfel am ramas sclavi la Vodafone !

De maine o sa ma interesez cum se face clar schimbarea operatorului si o sa va tin la curent !
Probabil ca o sa fie o intreaga birocratie ....

Putem sa portabilizam numere mobile si fixe. Deci daca ai numar pe Romtelecom poti sa treci linistit pe Rds cu singura conditie sa fii in acelas judet.

Mai multe detalii tehnice la oradea.net


Niciun comentariu: