Despre carti pe internet ! ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

18 octombrie 2008

Despre carti pe internet !

Hello all !
Dupa cum stiti mie nu mi-a placut niciodata sa citesc carti! De mic copil m-am ferit tot timpul de acest hobby, desi parintii ma indrumau spre citit! Am preferat sa fac ceva inventiv si ingineresc.
Cand a venit vremea liceului am citit direct comentariile si rezumatele operelor de bac . De... nu aveam timp deoarece citeam pe Internet chestii mai interesante!
La facultate am inceput insa sa citesc... dar ce credeti? Carti tehnice si de IT bine inteles!

Navigand pe net am intalnit un portal interesant : Carti pe Tamada.ro !
Aici poti citi ultimele aparitii de carti, cronici si comentarii.
Deasemenea poti cumpara si cartile simplu si comod din fotoliu!
Au pana si carti IT !


Niciun comentariu: