Zilele Bucurestiului ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

20 septembrie 2008

Zilele Bucurestiului

Am fost si eu la Zilele orasului natal!
Daca tot nu a iesit ce am votat la generala am zis sa vad ce a organizat primarul nostru!
Conform criticului muzical Catalin Pavel (Beavis) am mers la Amfiteatrul Mihai Eminescu din parcul national sa vedem concertul de ROCK . Acolo am luat cate o bere si ne-am uitat la o trupa de copii care cantau coveruri, Ashena (Metal Rock cu Bucium pe teme traditionale) si prietenii nostri de la Ura de Dupa Usa !
Dupa Ura am plecat deoarece am cam inghetzat si sotia s-a plictisit cumplit. In program urmau nume mari cum ar fi : Compact, Adi Manolovici Sindicate, Bucovina !
Am propus sa mergem apoi la Arcul de Triumf deoarece se vizita si inauntru. I-am convis cu greu si am reusit sa ajungem intr-un final.
In program mai aveam muzeul tehnic Dimitrie Leonida (din parcul Carol), concertul Brian Adams, laserele si proiectiile cu apa potabila, insa din pacate nu am mai ajuns! Noroc ca a salvat tata onoarea familiei!!!

Noi sa fim sanatosi si mai multe poze vedeti aici !

Atmosfera de concert:
Pozele de pe snapfish !

Niciun comentariu: