Iron Maiden ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

4 august 2008

Iron Maiden

Impreuna cu Biciclistul John si Mihela am ne-am intalnit la Eroilor. Intrati inauntru ne-am intalnit si cu Beavis, Costelino, Vali si Anarhie !
Acolo saracul John care nu mai se pricepea la concertele moderne nu stia nici sa isi ia bere ! L-am instruit cum sa isi ia fise si tot ce trebuie ! Concertul a fost fain. Numai Mihaelei nu prea i-a placut !

Mica cronica din ziarul Gandul :

Concertul celebrei trupe bitanice de heavy metal, Iron Maiden, a strâns, ieri seară, la Bucureşti, aproximativ 22.000 de spectatori cărora le-au oferit o porţie de rock veritabil, într-un show complet ce a uimit prin energie şi valoare.

Show-ul Iron Maiden, organizat de Emag!c Entertainement, a închis seria de evenimente Emag!c Summer Fest, ce a mai cuprins concertele Kylie, Metallica şi Lenny Kravitz.


Din seria de concerte am ratat doar Metallica !

Niciun comentariu: