Americanii sunt de vina ... ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

21 octombrie 2008

Americanii sunt de vina ...

Cand eram mai mic imi placeau americanii, visul american si tehnologia lor.
Incet incet au coborat in opinia mea si aproape ca ii urasc! Cu toate acestea inca sper si acuma ca o sa ajung si eu in America sa vad si eu cu ochii mei "Cealalta Planeta" !

Cand am intrat in UE ma bucuram deja ca pot calatorii liber ca si cetatean european. Dar bine inteles americanii au zis ca noi suntem mai cu ciunga in cap si nu ne primesc fara viza.

Vad ca am picat si la a doua runda de negocieri. Europenii se bat cu pumnul in piet ca o sa faca presiuni sa ne lase si pe noi sa calatorim fara viza.

Nu prea inteleg de ce le asa frica de noi? Suntem oare asa periculosi?

Daca nu se tem popoarele europene de noi , cum poate sa se teama "cea mai puternica natie de pe planeta"? Sau oare nu mai sunt asa puternici ?

Tot ce imi doresc e sa le cerem si noi viza daca vor sa vada de cine le e asa frica!

Puteti citi mai multe in Capital

Niciun comentariu: