Formularul 600 pe 2018 , inca neclar pentru ANAF si pentru mine ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

16 ianuarie 2018

Formularul 600 pe 2018 , inca neclar pentru ANAF si pentru mine



Salutare, bine ati venit in Romania.

Imprevizibilitatea fiscala m-a lovit si pe mine, cum era de asteptat. Mare patron de PFA, in fiecare an de cativa ani depun formularul 600 pentru stabilirea contributiei la pensie.
Am fost si anul acesta la fisc, pe 5-6 ianuarie si am intrebat :

EU - Doamna eu in fiecare an depun un formular 600, mai este de actualitate ?
FISC - Sigur, doar ca nu il avem pe format de hartie ca inca nu a fost printat, dar il descarcati dumneavoastra de pe anaf.ro si veniti cu el .

Perfect, a doua zi am descarcat formularul l-am completat si l-am depus ..... totul OK pentru moment.

Intre timp la stiri drama mare, toata lumea care realizeaza venituri de minim salariul minim pe economie trebuie sa depuna formularul 600 (asa cum era si pana acuma probabil). PNL a sarit in sus, Antena 3 la fel , toata lumea era stupefiata ca trebuie sa depuna un formular care eu il depuneam mereu.

Astazi, 15 ianuarie, pe portalul ANAF apare un alt formular 600 ! Complet diferit de ce am completat eu !

Ce o trebui facut? Il ia de bun pe cel vechi ?
Mai trebuie sa completez unu ?
Alti nervi , alta coada!



Niciun comentariu: