Introducere in lumea Poker-ului ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

28 februarie 2011

Introducere in lumea Poker-ului

Am tot citit bloguri  de poker, am descoperit cuvinte noi cum ar fi bluff, fold, raise,call, flop, WSOP, Buy-in. Am sa le explic cu timpul cand incep sa le inteleg si eu mai bine! Inca nu am inceput sa joc, dar sa stiti ca puteti juca, pentru antrenament poker on line gratis pe siteurile online. Fara sa riscati banii familiei sau banii de bere!
E interesant sa te antrenezi un pic gratis, inainte sa intrii in paine.

Deasemenea la inceput trebuie sa stiti ca sunt 4 mari categorii de jucatori sau le-am putea spune stiluri de joc:
Tight-Aggressive – cei care joaca putine maini si pariaza mult atunci cand cred ca au cea mai buna mana
Loose-Aggressive – acestia joaca orice mana, ba chiar si ‘pluseaza’ chiara daca are o mana proasta
Tight-Passive – mai fricosi, pasivi, chiar daca au o mana buna nu pariaza mult, se arunca des
Loose-Passive – in mare parte implica o varietate de maini jucate. Chiar daca are maini bune, jucatorul nu va face raise ,  va plati ina eventualele pariuri

Tu din ce categorie crezi ca faci parte ?


Niciun comentariu: