Apple - Mac .... intodeauna vor bani !!! ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

25 februarie 2011

Apple - Mac .... intodeauna vor bani !!!

Din deformatie profesionala mi-au placut intodeauna computerele.
Folosesc Windows, Linux din cand in cand, dar, mai nou am si un Mac Book Air pentru travel.
Ma impac foarte bine cu el ! Am gasit si softuri asa pe blat, totul super ok!

Poate ca nu stiti, dar odata cu Iphone4 Apple a lansat FaceTime, serviciul lor de videoconferinta intre toti utilizatorii de Mac si Iphone/Ipod touch. La inceput lansat cu surle si trambite a fost gratuit. Ba chiar si la Mac Booku meu a sosit gata instalat! Am incercat sa il folosesc, dar mi se parea cam aiurea. Acolo in lista vad o multime de nume, daca dau sa sun imi spune ca respectivul nu are FaceTime !
Mai nou acuma, au lasat versiunea oficiala, dar culmea saraciei ... costa 99 centi! Ca orice software care se respecta in App Store!
Nu l-am testat, ca imi e aiurea sa dau 99 de centi pe un produs care nu il folosesc si care are alternativa gratuita (bine inteles vorbesc aici de faimosul SKYPE care ii rupe la orice ora). Oricum sunt sigur ca e aceeasi lista din Adressbook, in care suni la risc si poate ai sansa sa raspunda cineva!
Cine stie ?
Dar caricatura de mai jos e geniala :


---

Niciun comentariu: