Salonul Moto 2010 ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

24 aprilie 2010

Salonul Moto 2010

Ca in fiecare an am mers cu drag la salonul moto !
Bine inteles ca de fiecare data este la fel ... dar este FUN !



Am vazut in parcare un Ducati cu NOS :)
Un lucru normal pentru un Ducati ... ca nu prea au putere din fabrica !






Un scooter dasta performant .... am luat si niste reviste despre scootere acuma de cand sunt scooterist convins !






Demosntratie de siretlicuri cu motocicletele !
Imi pare rau ca am ratat cursa de scootere ! Am vrut la un moment dat sa ma si inscriu cu noua mea achizitie la proba de indemanare !






Am vazut si cate comenzi are o motocicleta de politie ... si cata dexteritate trebuie sa ai pe 2 roti sa folosesti comenzile ...
Are 4 claxoane , 2 statii , tot felu de lumini ! LASER !







Instalatie de dat pe o roata ! Era cam scump ... 100 de lei 10 minute de incercari la aparat ! Instalatia e faina asa, dar nu m-a lasat inima sa incerc ! Astept sa se reduca preturile !






Si o masina de cusut cu program pentru broderii !
Exact ca utilajele pe care le instalez eu ... dar la scara mult mai mica !
Super tare ! Poate imi cumpar si eu una !


Cam astea au fost lucrurile interesante din punctul meu de vedere !

Niciun comentariu: