A 5-a generatie de Ipod Nano ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

29 aprilie 2010

A 5-a generatie de Ipod Nano

Mi-am vandut Ipodul Touch si mi-am cumparat noul Ipod Nano.
Touch l-am dat pentru ca m-am plictisit de el, am un telefon care ii acopera functiile lui de baza.
La inceput m-am jucat, am ascultat muzica, dar incet incet m-am lasat. Nu am rezistat insa tentatiei de a incerca un alt dspozitiv Apple.
Mi-am achizitionat un Ipod Nano 5-th. Este destul de ok, poti asculta muzica la fel ca la touch, are niste joculete, agenda de telefon, calendar radio cu live pause si ... o camera cu care poti face doar filme.
Bine inteles ca la orice produs Apple nu te poti bucura de toate avantajele pe care le-ar putea oferi terminalul. Poate ca peste cateva luni o sa scoata si o functie de poza ... daca mai dai 10$ ca de, asa e la ei!

Va arat acuma cum arata un film facut cu ipodul :



===
-

Niciun comentariu: