Sepultura la Polivalenta ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

7 februarie 2009

Sepultura la Polivalenta

Sa mai iesim si noi in lume am hotarat sa mergem la concertul Sepultura, in cadrul My Metal Festival.
Biletul ni s-a parut cam scump pentru o asa locatie "large" asa ca am preferat sa intram "pe nashpa"! Zis si facut, am mers pregatiti acolo cu seminte si rabdare !

Am incercat diverse misiuni imposibile prin spate, prin fata, cu batranu, cu tziganu ca sa finalizam cu: "Tanti Mariana". Ba chiar in plina aventura calauza noastra "tziganu" a facut cunostinta cu asfaltul intr-o coborare abrupta pe teren accidentat. Una peste alta am intrat, am prins si trupa The Sorrow si apoi preferata noastra Sepultura.

Concertul a fost fain, lume nu a fost multa (pe gustul meu) dar coada la bere era imensa, asa ca am achizitionat suc.




Adevaratul show al erii la facut Catalin Pavelica cu freza lui:






Poze pe myspace !

Niciun comentariu: