Sarmalele Reci ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

16 februarie 2009

Sarmalele Reci

Am fost la concertul aniversar Sarmalele Reci 15 ani in Clubul Taranului Roman. M-am simtit foarte bine practic, ca 'n liceu!

Pe viitor daca vad un concert calumea il etichetez "ca 'n liceu" si asta inseamna ca e de bine!

Tin minte si acuma ca am fost la un concert in Sarmalele Reci la Teatru Ion Cranga impreuna cu colegul meu de clasa Codin Maticiuc (actualul Poponet) ! Era chiar concertul de lansare al albumului Aurolac. Pe atunci trupa canta cu Iordake saxofonistul si au facut un show pe cinste!

Si in aceasta sera au fost super! Au cantat foarte multe piese de rezistenta dar si 2 piese noi !
Unca chiar despre colegul meu mentionat mai sus ... " Mi-a facut tata casa, mi-a facut tata trupa , mi-a facut tata vila , etc ... " !!! :)

tot ce trebuie(foto - video) gasiti la prietenul meu Beavis

- foto acasa (pe pat)-

Niciun comentariu: