Biletul de la Red Hot Chili Peppers ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

3 septembrie 2012

Biletul de la Red Hot Chili Peppers

Am asistat si la primul "show" muzical pe National Arena!
Dupa mai multe amanari (Iris, Lady Gaga) americanii de la Red Hot Chili Pappers au reusit sa inaugureze arena cu concertul lor care promoveaza albumul I'm With You.


De data aceasta nu am gasit sub nici o forma bilet mai ieftin. Ba chiar am luat de la casa ca un cetatean amarat! Omul meu, Costel Bilete mi-a facut o incurcatura de m-am facut de ras la toti prietenii !
Asa ca am stat in trimuna 2, Est, pe inelul 3 (ultimul).


 Acolo sus la cucu-rigu s-a auzit destul de prost, insa de vazut a fost chiar OK. Mult mai bine ca pe gazon.
 Concertul a fost unul normal in opinia mea. Nu o megaproductie cum m-am asteptat. O scnena normala, ecrane mici , totul cam ca la Iris asa. RHCP insa, desi sustinea noul album au cantat si piesele vechi, cunoscute.
Organizarea pe stadion este de nota 10, nu a fost coada la bere, la jetoane si surpriza ... nici la WC !




Oricum a fost, nu imi pare rau ca am ajuns la acest concert!

Niciun comentariu: