Cum sa setezi Voip Sip de la Romtelecom pe Iphone Gratis ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

17 decembrie 2011

Cum sa setezi Voip Sip de la Romtelecom pe Iphone Gratis

Salutare !
De cateva zile m-am chinuit intruna sa setez serviciul de Voip de la Romtelecom, sau probabil cunoscut de altii Clicknet Voip.

Cei de la Rtc va acorda un numar de telefon fix gratuit in reteaua lor, pe care puteti sa il folositi in regim prepay sau cu o taxa lunara. Puteti sa va informati si sa va faceti un cont de la adresa : https://telefonievoip.clicknet.ro/flashlogin/index.php

Pe platforma web a lor totul decurge foarte bine, insa marea mea batalie a fost cu configurarea pe 'smartfon'.
Am avut la dispozitie un Htc Magic si un Iphone 4.
Pentru iphone, bine inteles am cautat programe gratuite care pot oferi aceasta optiune, cum ar fi 3CX, Media5 Voip, dar, si platite cum ar fi SIP de la Acrobits Software sau Bria, programe ce se gasesc si pe platforma Android.

 Am vrut sa fac aceste teste, pentru a suna cu 1 eurocent si a primi gratuit telefoane din reteaua Cosmote si Romtelecom, pentru ca m-am portat de la Cosmote la RDS (unde am net 3g nelimitat) si am dorit sa fiu in continuare in contact cu prietenii vechi fara costuri suplimentare. Deasemenea el poate fi folosit si peste hotare, cand doriti sa vorbiti cu cei din tara la costuri scazute, asta in cazul ca aveti net !

Totul este cat se poate de simplu :
1. Din platforma Web Romtelecom culegem datele de utilizator, parola, server SIP si stun, precum si porturile pe care lucreaza. Aceasta se gaseste in pictograma cu rotita zimtata, la sectiunea SIP :


2. Se descarca apoi din appstore 3cx voip si se configureaza dupa cum urmeaza :


In unele programe nu gasesc stun server unde sa completez. Dar de exemplu am folosit programul gratuit Media 5 Phone Voip cu urmatoarele setari la "Configure SIP Accounts" si functioneaza perfect :



Similar aceleasi setari sunt si pe telefoanele cu Android.
Cel mai folosit client insa pe android am inteles ca este Sip Droid.

Success in configurare si daca aveti intrebari nu ezitati !
Spor la vorbit !

Nota, pe vodafone 3G serviciul nu functioneaza. Cei de la Vodafone au blocat accesul la Voip ca sa se imbogateasca doar ei ! Confirm ca pe Digimobil functioneaza ceas!


4 comentarii:

Masaj erotic Craiova spunea...

interesant...merci pentru informatie

Florin spunea...

Felicitari pt pagina facuta, Am reusit sa conectez 3xc dar nu suna nimic. Tu ai incercat cumva portgo? ala e cel mai simplu dar la mine nu se conecteaza. Inainte foloseam un n71, ala niciodata nu mi-a dat probleme in schimb iphonul nu vrea.
Ajuta- ma de poti,am schimbat si schimbat tot dar nici o sansa sa mearga.sunt in spania si de poti trimite-mi un mail la florinhc@yahoo.com
Mersi mult

Stefan Vladu spunea...

@Florin . Nu stiu ce sa zic ... de multe ori nu prea merge nici la mine. Cred ca au ei ceva aiurea pe la servere !

Flavia spunea...

incercati clickphone.ro
au mai multe servicii: conferinta, callback, callthrough ...
i-am gasit tot dintr-o recomandare de pe un blog ... poate ajut si eu pe cineva :)