Invitatii google + ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

3 iulie 2011

Invitatii google +

Am primit si eu o invitatie la Google Plus.
In prezent este restrictionat accesul, dar au gasit 'baietii' ac de cojocu celor de la google. Faci o procedura descrisa mai bine aici de prietenul meu care mi-a oferit invitatia (link) si gata!

Inca ma acomodez cu el si o sa va tin la curent!
Oricum eu am fost foarte impresionat si de google wave, pe care nimeni nu l-a inteles!

Google plus este la fel ca facebook, ai link cu albumele picasa (lucru ce nu imi foloseste) ca sa cumperi stocare cand il umplii.

Exact ca la Facebook, unde ai liste de prieteni, aici ai cercuri. Google s-a gandit mai bine, si cand imparti ceva cu oamenii dintr-un cerc, vad doar aia pe wall. Ei nu stiu in ce cerc sunt la tine. La facebook nu imi dau seama de ce sunt listele acelea .... doar asa sa tii grupati prietenii!

In rest ce sa spun, e integrat cu gmail si am inteles ca ofera si chat video - audio!



Niciun comentariu: