Samsung Galaxy S II la Orange si Vodafone ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

23 mai 2011

Samsung Galaxy S II la Orange si Vodafone

Cel mai asteptat telefon al momentului a sosit la operatorii de telefonie mobila autohtoni, surprinzator la acelas pret de 189 EURO !
Dupa ce Vodafone s-a laudat ca va lansa in premiera si in exclusivitate modelul Samsung Galaxy s 2 terminalul a ajuns in prima faza la Emag, apoi la Evomag si apoi bine inteles la Orange.

Ultimul, a fost Vodafone, dar, probabil ei spera ca cine lanseaza ultimul rade la urma.  Desi au lansat ultimii, au acelas pret ca la Orange!

Cartel sau potrivire?



Ultima sansa ramane in mainile Cosmote sa reduca putin pretul, desi in ultimul timp Cosmote nu mai este asa popular cu publicul !

Nota :
La Vodafone * cu  Vodafone Complet 1500 Internet pe mobil Extra  pentru  2 ani 
La Orange : nu am reusit sa imi dau seama de abonament, pentru ca imi cere user name :)


update 24 - mai - 2004 : La Vodafone oficial nu au acest telefon. Au pus doar pe net poza sa nu ramana mai prejos!
si acum daca verificati nu este disponibil pe stoc ! Am vorbit si cu un reprezentant si mi-a spus ca nu au in portofoliu acest telefon !



---

Niciun comentariu: