Hostingul la Romarg si calitatea asistentei tehnice in Romania ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

20 aprilie 2011

Hostingul la Romarg si calitatea asistentei tehnice in Romania

Hostingul la Romarg si calitatea asistentei tehnice in Romania

Citeam mai devreme postul lui Ionut Nicolae despre problemele cu hostingul la Romarg, si mi-am adus aminte ca am mai citit despre acest "fenomen" in ceea ce priveste serviciile de hosting din Romania.Vad ca sunt din ce in ce mai multi care prefera hostingul in US din cauza preturilor scazute si a calitatii crescute a asistentei tehnice. Stau si ma intreb... de ce nu putem si noi frate?

Suntem in top 5 in lume la capitolul viteza de internet, la fel suntem in top la capitolul fraude pe internet, dar codasi la hosting si servicii. Cred ca multe companii de hosting din Romania angajeaza la departamentul de asistenta tehnica, functionari publici refuzati de stat. Altfel nu pot sa-mi explic calitatea proasta a serviciilor. Suntem buni la tehnic, dar picam la capitolul amabilitate cu clientii.

M-am lovit si eu de diferite "specimene" cand ceream asistenta tehnica pentru ceva. Personal, nu am avut de-a face cu Romarg, dar il cunosc pe John de ceva timp... stiu ca nu ar scrie despre ceva decat daca e calcat rau pe bataturi. Sper ca Romarg-ul sa-si bage mintile in cap.

Oare o sa avem si noi hosting si servicii de calitate? Daca da, cand? In curand? Cat de curand? :))




Niciun comentariu: