Internet explorer 9 ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

16 martie 2011

Internet explorer 9

Mi-am instalat si eu Internet Explorer 9.
Am vazut ca a fost lasnat cu surle si trambite de Microsoft.
Eu il foloseam doar pentru niste aplicatii cu certificate pentru online banking.
Cand am vazut filmuletele si descrierea am fost incantat cand am auzit ca se laudau ca au scos toate chestiile si tolbarurile care au fost in plus in celelalte versiuni si ca acuma este totul simplu si frumos.
Dar, surpriza ... au considerat un lucru foarte important bara de titlu (Caption Titlebar) care nu are nici un sens:



Cel mai bine realizat este bine inteles Google Chrome :


Iar la Firefox folosesc un addon :  Hide Caption Titlebar Plus :

 Acuma daca vreau sa fie ok, trebuie sa caut addon si pentru Internet Explorer. Dar daca tot l-au facut, nu era normal sa o ascunda ei ? Nu se uita si ei la ce fac unii, ce fac altii ?

Cam asta!

---


Niciun comentariu: