Iphone 4 pe piata locala - Comparatie preturi ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

17 decembrie 2010

Iphone 4 pe piata locala - Comparatie preturi

Salutare!
A ajuns si la noi vria cu Iphone 4. Am intrat in randul lumii si noi romanii, adica avem Iphone 4 la toti operatorii GSM. Pana nu demult doar de la Orange puteai sa iti cumperi oficial un Iphone 4.
Aseara s-au dat lupte psihologice puternice! Cosmote, mai sprinten ca de obicei a publicat primul pe la 19:00 listele de preturi si puteai sa cumperi cu o reducere de 15% Iphone 4, pe cand Vodafone nu s-a lasat si in jurul orei de 23:50 a publicat preturile pe site. La ei oferta era intr-un accesoriu gratuit daca mergeai in seara magica!
Din ce am citit a fost atmosfera in magazine, dar multi gura casca ca de obicei. Cumparatori putini :P

Am facut o analiza de preturi si situatia sta cam asa :


Am comparat cel mai mic abonament luand in considerare criza financiara, (mi se pare de ajuns sa cheltui pana la 100 de lei pe un abonament lunar), dar si stilul meu de a nu face credite!

Astfel la un an de zile contract Cosmote are cel mai mic pret, dar bine inteles si pentru 2 ani !
Deasemenea ei au cel mai mic abonament, dar cele mai bune optiuni, mai ales in cadrul internetului.

De exemplu :


Se observa clar ca si la abonamente Cosmote este in top!
La cosmote, cel mai important lucru este ca traficul extra este foarte ieftin. Mi se pare mai OK sa fie ieftin decat sa iti limiteze viteza!
Oricum, cea mai tare treaba la Cosmote este ca Iphone 4 al lor este neverloked (decodat) ! La Vodafone nu stiu inca, iar la orange este codat sigur!
Nu inteleg de ce ar coda telefonul, daca tu oricum trebuie sa platesti abonamentul  2 ani!

Mi se par foarte mari tarifele dupa ce consumi minutele alocate abonamentului. Tarifele sunt mai mari ca la orice prepay! Nu vad logica! Sa fie la ei acolo!

Cam asta este piata in perioada aceasta!

Craciun Fericit si ascultati sfatul meu :

Cumparati la mana a doua!



Niciun comentariu: