Hai sa emigram :) ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

17 august 2010

Hai sa emigram :)

Acuma dupa ce sar in aer maternitatile , TVA-ul, preturile, ce ne mai tine aici ?
Speratna ca tot crescand preturile o sa ajungem ca Anglia ?
Suntem oare siguri cu ce pensie iesim la batranete, in caz ca apucam acele zile?

O vorbma romaneasca spune ca "nicaieri mai nu e mai bine ca acasa"! Sa fie aceasta vorba actuala?
Probabil ca da, probabil ca nu!

Am tot felul de prieteni care au emigrat si se simt bine la "noua casa" !
O fi adevarat ce spun ei ? Ca toate merg mai bine dincolo decat aici? Cam toata lumea spune ca nu curge miere, dar sunt mai siguri pe ei, se simt mai protejat ca cetateni.

Datorita serviciului, am calatorit "oleaca" prin diverse tari si peste tot e mai bine ca la Bucuresti!
Mie mi-ar placea sa duc o viata linistita si in provincie la noi in tara, dar la fel de bine mi-ar sta si la Vienna sau Milano!

Imi e greu sa pun punct si sa incep o viata noua!
Sunt obisnuit aici cu greutatile, cu cozile, cu coruptia, dau flegma, mananc seminte, beau pe banca la bloc, sunt liber! Problema e ca nici nu am patit ceva foarte grav sa imi ramana un gust amar despre Romania! Sa astept oare acest lucru ?

Una peste alta nici nu imi e clar cum se face ! Am niste dileme :
  • daca stau mai mult de o luna plecat in strainatate incep sa ma gandesc la cei din tara
  • trebuie sa vinzi toate proprietatile sau sa le inchiriezi ?
  • pleci cu job stabilit sau cauti acolo?
  • acolo cumperi casa sau inchiriezi?
  • de ce toate sunt scumpe "in afara" ?

Uitati cateva bloguri care poate va schimba viata:

Prietenul de munte John a plecat in Anglia pentru siguranta viitoarei familii :
http://www.ionutnicolae.ro/o-viata-noua-partea-i-409/


Prietena motociclista Janina a emigrat in Tenerife pentru o viata noua, sa invete surful si are un blog de cazi jos :
http://jeaninavlad.wordpress.com/
http://emigrantintenerife.info/

Colegul de facultate si de motociclism Mircea a plecat in Australia pentru ca acolo e sezon moto 100% din an :
http://plecatpecoclauriaustralia.blogspot.com/
http://picasaweb.google.com/baiazid
http://picasaweb.google.com.au/baiazid/Sydney2GoldCoast#

Si exemple ar fi foarte multe, dar poate ca nu sunt imprastiate pe internet !

Tu de ce ai pleca?

Nu imi place nici asa sa plec sa ma imbogatesc. As pleca tot tematic, sa imi si placa unde ma duc.
Ca tara asa, unde as merge ar fi Chile (demult mi-am dorit, dinainte de PROTV) !
Acolo e atmosfera mai ca aici (latina), nu cred ca m-as regasi intr-o tara unde toate sunt puse la punct. In Nigeria imi placea dezordinea, haosul si libertatea de a face ce vrea! Acolo in Chile e si mare si munte, probabil si plaja si SKI in acelas timp! Ce ti-ai dori mai mult ? Motociclism, Alpinism, SKI, Plaja, Surf !


Ce parere aveti ?
Unde ati pleca?

---

3 comentarii:

constantin spunea...

oriunde daca stii foarte bine limba folosita si te poti integra in societate nu ai avea probleme cu emigrarea...mai ramane pregatirea (calificarea) sau dorinta de a lucra orice indiferent de pregatirea ta si problema familiei si a prietenilor...dc esti tehnic si vb online atunci ai rez problema:) oricum fain ar fi in Australia dar e cam departe...trebuie sa ai si pregatire in domeniu tehnic..

constantin spunea...

nu pre ai succes la comentarii! ti-am spus ca lumea nu vrea sa emigreze; e fain la Romanica:) da' tu nu Batman, Batman!

Stefan Vladu spunea...

Da ... ne place asa cum suntem, unde suntem! Nu am primit nici un sfat ... asa ca o sa raman aici ... ca prostu!