Lady Gaga - The Fame ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

28 ianuarie 2010

Lady Gaga - The Fame

Salutare oameni buni!
Daca tot e ger, iarna, polei am circulat mai mult cu metroul, si am ascultat la ipod emisiuni stiintifice si .... Lady Gaga.
Nu stiu ce mi-a venit mie, influnetat de media sa descarc un album  Lady Gaga sa vad si eu care e faza.
Din intamplare am descarcat chiar albumul de debut "The Fame"  .
Poate ca ma stiti pe mine mai Rock asa in ultima vreme, dar eu, inainte mergeam foarte des in cluburi si discoteci, unii prieteni chiar imi spun Disco Boy. Asa ca albumul mi-a placut, standard bine inteles si o pot asemana cel mai mult cu noile aparitii ale lui Gwen Stefani, cantareata (compozitoaredesigner de modă şi ocazional actriţă care imi place mult, probabil ca si provine dintr-o trupa Rock.





Oricum, o sa ma mai documentez si va zic.
Nu stiu ce extremisme a facut aceasta doamna ?! Poate imi spuneti dc si-a scos vre-o coasta ceva, ca in poza de sus vad ca poarta niste ochelari "socari" cu lcd!

Niciun comentariu: