Cargo 22 de ani ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

7 august 2009

Cargo 22 de ani

Desi e mai demult scos pe piata, am ascultat cu mare drag acest album aniversar! Mi-am adus aminte de liceu si cand ascultam albumele Cargo de pe caseta la petreceri! Bineinteles e interesanta si comparatia dintre cei 2 solisti. La inceput poate ca era de neimaginat un Cargo fara Ovidiu "Kempes" Ioncu , dar uite ca incet incet lucrurile intra pe fagasul normal si ne obisnuim cu noul. Intre noi fie vorba nu canta rau deloc.
Buchetul de piese alese este foarte bogat si trece prin toata discografia! Am ascultat cu drag piesa Destin si m-am rugat sa nu cada avionul cu o bere in fata!
Pana la urma ce vorbe sunt alea de la inceput? E misterul meu de vro 15 ani,!

Interesanta este Erata, nu e pe gustul meu dar asta este!

Merita cumparat! (mai ales ca am inteles ca vine si cu un album foto cu grupa)
Eu am pe undeva pe net si jurnalul de bord ! Chiar am sa il caut si o sa-l pun aici!

Cred ca este un material bun si celor incepatori in a asculta cargo si stiu doar melodia 'ploaia' , o sa incerc pe sotie cand ajung acasa si o sa ascultam in drum spre litoral!

Niciun comentariu: