Apple Ipod Touch Bluetooth (cu sau fara?) ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

22 iunie 2009

Apple Ipod Touch Bluetooth (cu sau fara?)

Cei de la Apple au lansat a treia generatie de software pentru Ipod Touch si Iphone.

Ce este interesant este ca pentru posesorii de Ipod Touch costa 10$ (mai precis simbolica suma de 9.99$) si aceasta versiune iti debloceaza functia de Bluetooth.

Cand am cumparat un Ipod pe specificatiile lui nu era trecuta aceasta functie de Bluetooth, dar practic aparatul avea si nu era activata de sistemul de operare.
Acuma ca sa ma bucur de aceasta functie trebuie sa "platesc" 10$.

Ciudat este faptul ca daca un om cumpara in viitor un Ipod Touch direct cu versiunea 3 de software v-a avea Bluetooth gratis si mai mult ca sigur el va plati pentru in Ipod Touch similar cu al meu mai putini bani.

Nu mi se pare corect ca oamenii vechi sa plateasca mai mult decat cei noi!

Ce respect are Aple pentru clientii existenti ?
Parca sunt de la Vodafone sau la alte companii de telefonie de la noi unde clinetul nou e "mai bun ca cel vechi" si se bucura de mai multe oferte !

ORICUM .... din nou AMERICANII SUNT DE VINA F...... ..N ......R... ...I .......T !!!

Un comentariu:

Stefan Vladu spunea...

L-am spart :)
Am fentat cu 10$ compania marului !