Blogguri si Bloggeri ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

1 octombrie 2007

Blogguri si Bloggeri

Am avut intodeauna site pe internet . Ba chiar inainte ca internetul sa apara in Romania am avut un BBS (pentru cei necunoscatori era un fel de server in care oamenii sunau seara cu modemul si puteau transfera fisiere ... un fel de odc antic ca sa zic asa).
Dupa ce am facut masterul de E-business m-am decis sa castig si banii din siteuri . La inceput am creat siteuri la prieteni si firme , dar de cand am avut o discutie la bere cu un coleg de master m-am luminat. Pot sa castig bani cu siteul meu !
Fac exact ce imi place si castig si un ban in plus.
Am ales sa public si articole de publicitate de la http://www.banipepost.com !
Daca aveti intrebari va stau la dispozitie !

Niciun comentariu: