Au si rusii Videanu lor ! ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

19 iulie 2008

Au si rusii Videanu lor !

Ca la noi acasa in Rusia am surprins imagini cu borduri :



Dupa cum stiati sunt in Rusia (sau am fost , pentru cei care deschid mai tarziu
aparatele de internet) ! In Bryansk , totul e frumos , imi place ! Orasul e mai
mare decat ma asteptam , la un moment dat de plimbare m-am si pierdut pintru-un
cartier periferic, dar datorita transportului dezvoltat am luat un troleibuz la intamplare si
m-a reaudus in centru. In oras gasesti de toate : restaorante , moluri , parcuri
, teatre , cinema , cimitir , muzeu, monument , blocuri , case , statui , stadion [din pacate Dinamo] !







Si daca tot am inceput cu politica , am vazut ca noul primar doctor Oprescu [de care nu imi prea place] a fost la Bruxelles sa ceara ajutor in legatura cu traficul din Bucuresti ! In opinia mea mai bine venea aici sa ceara explicatii . Din pozele mele facute se vede clar ca nu prea e trafic , si greu fac o poza fara sa prind un mijloc de transport in comun ! Am vazut pe site ca o sa se duca la Moscova .... nu prea ii recomand ! Acolo traficul este dezastru .... Bucurestiul e mic copil !

Niciun comentariu: