Roma din Alitalia ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

4 aprilie 2008

Roma din Alitalia

De obicei in Italia merg cu curse ieftine ca sa fac economie la firma.
Dar a trebuit sa plec odata in Italia la Pesaro si sa ma intorc exact cand era sumitul Nato ! Avand in vedere aceasta intalnire cursele low cost au suspendat toate zborurile, asa ca am optat pentru Alitalia. In opinia mea compania a cazut rau. Nu e mare diferenta intre Alitalia si cei ieftin. Bine nici pretul biletului nu e mult mai scump. Poate ca la Alitalia e mai scump cu 20 de Euro.
Tin minte si acuma cand am mers pentru prima data cu avionul cu ei si eram foarte incantat ! Atunci am baut bere, am avut pranz la bord ! De atunci am mai tot mers cu mai multi si m-am lamurit ! De data asta insa pranzul consta intr-un senvish mic sau o prijiturica la alegere si o bautura !

Ca orice rau merge inspre bine si am prins niste poze de mare arta cu telefonul :

Niciun comentariu: