Studio Rock ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

17 mai 2003

Studio Rock




















Concert Rock puternic la Arene. Am mers pregatiti de stat toata noaptea . Dar Beavis parca a venit cu o gagica la concert si aceasta nu a indurat sunetele metalice prea mult timp(desi se dadea mare rokaritza) si pe la ora 3-4 am plecat spre casa.
Am facut maraton de la Arene pana acasa ... mergand pe jos si ajungand in cartier pe la ora 5.
Exact ca si cum am fi stat la concert si am fi venit cu metroul :)
(nu stiu sigur daca chiar acesta este concertul in care s-a intamplat faza dar ... se potriveste)
A fost fain ... pentru organism !
Acuma cand m-am uitat pe bilet mi-am adus aminte si de trupa Voice of Silance, la care ulterior am mai fost la concerte in Viking si chiar am stat la masa cu un membru al formatiei.


Niciun comentariu: