Lo$ Umbrello$ ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

14 noiembrie 1998

Lo$ Umbrello$

Pe atunci inca mai eram prieten cu cei din generala. Bine sunt si acuma. Ce e mai este ca la acest concert am fost cu Codin (Poponet mai nou acuma in ziare) . El era mare fan la Los Umbrelos si neavand ce face, tineri liceeni am decis sa mergem la concert. Eu cum mergeam la orice manifestare artistica am acceptat imediat.
Nu aveam bilet, ne-am procurat imediat din fata de la bisnitari 2 invitatii la pret de una. Intrati inauntru am fost socati :) sala era goala ... cred ca au fost maxim 400 de persoane. Au cantat imediat trupele din deschidere... cate o melodie de fiecare, apoi au urmat Los Umbrellos. Au cantat 4 piese in total dintre care una cea cu Bonita seniorita pac pac  si finish !

Niciun comentariu: